Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Przeczytaj, zanim przyjedziesz
Jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Jeśli chcesz nas odwiedzić, nie obawiaj się przyjechać. Jeśli zaś chcesz zrezygnować z rezerwacji, zwrócimy Ci dotychczas poniesione koszty zgodnie z polityką anulacji, lub doradzimy inny termin.
Nasz hotel funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, dostępnymi na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Zabezpieczenia hotelu
W celu zabezpieczenia Twojego pobytu, podjęliśmy następujące kroki:
Bezpieczeństwo na terenie hotelu:
- Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące;
- Przed przystąpieniem do pracy nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury oraz zakłada maski i rękawiczki ochronne;
- Prosimy, abyś miał swoją maseczkę i poruszał się w niej w przestrzeniach wspólnych;
- W recepcji hotelowej masz możliwość zakupu maseczek wielorazowego użytku wraz z filtrem oraz rękawiczek;
- W trakcie zameldowania Goście powinni zachować odpowiednią odległość (2 m) pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji. Proces zameldowana odbywa się w sposób bezdotykowy;
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, karty magnetyczne do pokoi oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji oraz toaletach ogólnodostępnych jest dostępny płyn dezynfekujący.
Pokoje hotelowe:
- Pokojowe hotelowe są sprzątane każdego dnia pobytu. Ręczniki oraz pościel wymieniane są po 3 dobie pobytu.;
- Codziennie uzupełniane są kawa, herbata oraz woda mineralna;
- Akcesoria, takie jak zestaw do parzenia kawy lub herbaty, pilot do telewizora, czy czajnik są dezynfekowane ze zwiększoną niż zazwyczaj starannością;
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, pokoje zostaną zdezynfekowane oraz poddane procesowi ozonowania;
- Poinformuj pracownika recepcji, jeżeli podczas pobytu w hotelu nie życzysz sobie sprzątania pokoju;
Powierzchnie ogólnodostępne:
- W hotelu powierzchnie ogólnodostępne takie jak: panel z przyciskami w windzie, klamki, poręcze, blaty na barze oraz recepcji, fronty recepcji, a także inne powierzchnie są regularnie dezynfekowane;
- Płyn do dezynfekcji jest dostępny w wielu miejscach w hotelu dla Gości oraz pracowników;
Restauracja hotelowa:
- Restauracja Menu Motto czynna jest w godzinach: 12.00 - 22.00;
- Przed wejściem do Restauracji umieszczony został dozownik z płynem dezynfekującym do rąk;
- Śniadania w restauracji serwowane są w bezpiecznej formie bufetu samoobsługowego. Goście zaopatrzeni w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki korzystają z bufetu.
- Godziny serwowania śniadań: poniedziałek – piątek 6:30 - 10.00 / sobota – niedziela 07:00 – 11:00;
- Regularnie dezynfekowane są stoliki oraz przedmioty najczęściej dotykane. Sztućce oraz naczynia są wyparzane po każdym użyciu;
- Śniadanie w formie room service do pokoju zgłaszaj w recepcji. Śniadania do pokoju dostarczane są w godzinach serwowania śniadań;
- Room service dostępny w godzinach 12:00 - 20:00
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 71 715 91 50 lub mailowo pod adresem: recepcja@hotelinvite.pl. Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.hotelinvite.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.